9 Şubat 2013 Cumartesi

14 Şubat Sevgililer Günü Önerileri


Kimilerimiz 14 Şubat'ı hediyelerimizle heyecanla bekleriz, kimilerimiz "amaannn kapitalist oyunlar bunlar hıhhhh" diyerek   (argo olacak belki ama) sallamaz. İlk grup için de bir "Ne giysem" telaşı vardır. Ben de H&M',n deneme kabininde kendimce kombinler yaptım ve burada paylaşıyorum.

1. Günlük Buluşma
Doğru kelimeyi bulamadığımı biliyorum kızlar :) Şöyle izah edeyim. Akşam şık bir yerde romantik yemek yerine, öğlen sinemaya gitmeyi, yemek yemeyi, gezmeyi düşünüyorsanız bu kombinler sizin için! :)


2. Akşam Buluşması
Sevgililer günü klasiğidir akşam buluşmaları. Sevgiliyle şık restoranlara gidilir, ya da evde romantik bir yemek yenilir, klübe gidilir vs. vs. isee işte size öneriler! :)

 

3.Bu da yalnızlara gelsin :D

Kendi planımı paylaşabilirim sanırım ; sabah sporumu yapıyorum, eve geldiğimde piyamalarımı giyip, yanıma abur cuburumu alıp bilgisayar başına geçiyorum. Yabancı sizi hastası olduğumu söylemiştim. Spiderman ile başlayıp Star Trek, Smallville ve Go On 'un izlemediğim bölümleriyle devam ediyorum. HIMYM'i de belki izlerim ama zannedersem Ted'in evleneceği insanı buldum. Hevesim kaçtı o yüzden. Dün de Dan Brown' un Dijital Kale isimli romanını okurken hikayeyi çözdüğümü düşünerek 90. sayfasında bıraktım. Eğer haklı çıkarsam devam etmeyeceğim. Neyse, bana yakın planlar yapacak olanlar da vardır muhakkak. Kendimizi ödüllendirelim, bunlar da bize gelsinn :D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder