14 Şubat 2013 Perşembe

Grammy 2013 Favorilerim

5 günlük uzuun bir aradan sonra artık bloguma dönmeliyim dedim vee en çok değer verdiğim bir konu hakkında yazıyorum şimdi. Grammy ödülleri geçtiğimiz günlerde sahiplerini buldu.. Elbetteki moda dünyasının gözü kırmızı halıdaydı. kırmızı halının benim için en şık 3 ismini paylaşacağım sizinle :)

1.Rihanna

Ba-yıl-dım. Kırmızı halıyı da silip süpürdü. Doğal tonlarda saç rengi, iri dalgaları, Azzedina Alaia elbisesiyle adeta kırmızılar içinde bir prenses idi Rihanna. =)
2.Kelly Rowland

Saçlarından başlarsam kötü yorumlar dile getireceğim. Sadece şunu eklemek istiyorum. Bu sene gördük ki belki de farklılık ve genç bir görünün kazanmak isteyen ünlülerde bir kahkül merakıdır gidiyor. Ben de uzak doğulularda daha çok yakıştırdığım kahkülü bu kadar güzel elbiselerin üstünde saçma ve dağınık gördüğüm için, bir de o güzel yüzleri kapattığı sebebiyle sevemiyorum. Daha önce de söylemiştim. Değişiklik olsun diye kahkül hatasında bulundum. (yapmaz olaydım). Saçlarını görmezden gelirsek Georges Chakra Couture elbisesiyle hariika duruyor.
3.Katy Perry

Bu kadını hep çok sevmişimdir. Duruşuyla, güzelliğiyle, yorumlarıyla ve alçakgönüllü oluşu ile. Bu sene de Grammy ödüllerinde giydiği nane yeşili (böyle deniyormuş) Gucci elbisesiyle elde ettiği şık görüntüyle tekrar hayran bıraktırdı kendini. Bir de o gözümüze soktoğu dekoltesi olmasa "woawww" diyecektim.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder