1 Şubat 2013 Cuma

Sezonun Öne Çıkmış Aksesuarları

Bu sezon yaratıcı, değişik, büyük ve göz alıcı aksesuarlar kullandık. Hala da kullanmaya devam edeceğiz ve görünen o ki yazın da vazgeçemediğimiz parçalardan olacaklar kendileri. Bende kısaca bir sınıflandırmak lazım dedim ve geçtim bilgisayarın başına :)

1.Zincirler(hımmm)


En sevdiğim aksesuarlardır kendileri. Hele ki abartılarak kotların veya ceketlerin içinde kullanıldıklarında o kadar güzel dururlar ki.. Chanel sayesinde de örgü cekerlerin cep çıkıntılarında ve kenarlarında da gördük zincirleri :-)





2.Zımbalar(ıyyy)


Zımba derseniz ağlarım, o kadar yani. Bu sene ilk deri ceketlerden girdiler sanırım hayatımıza. Sonra bluzlarda, pantolonlarda, ayakkabılarda(bolca) vee aksesuarlarda da gördük zımbaları. En sonunda da "yiter yaa" deyip isyan durumuna getirdiler bizi. Artık kullanmayalım, nolur! :)



3.Yılanlar (tısss)


Hayatımda yalnız bir kere kullandım. Yılan yüzük almıştım kendime çok çok beğenerek. Fakat 1 saat kaldı parmağımda ve hemen çöpe attım. (ahh batıl inançlarım) Neyse, geçen sezon ilk Angelina Jolie' de dikkatimi çekmişti. Sonra yaygınlaşmaya başladı ve bol bol kullanıldı. Özellikle yurtdışında..Zannediyorum ki bu yaz da bolca kullanacağız kolyelerini, yüzüklerini ve bilekliklerini.





4.İnciler(woawww)


İşte favorim! Chanel defilesinde daha da sevilen inciler, zamansız aksesuarlarımızdır. Yandaki resimde göreceksiniz. Dolayarak biçimlendirilmiş bileklik ve kolye versiyonlarını hem bu yaz, hem de kışın sık sık göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder