20 Ekim 2013 Pazar

Medcezir: Mira Neler Giyiyor?

Uzun süreli ara verdiğim bloguma Medcezir'le bir başlangıç yapıyor, güzel bir heyecanımı sizinle paylaşmak istiyorum.



Medcezir bu sene hayatımıza giren, bir türlü defalarca niyet edip takip ettiğim dizi kalabalığından başlayamadığım "The O.C" dizisinin uyarlaması bir yapım. Çağatay Ulusoy, Serenay Sarıkaya, Şebnem Dönmez gibi oyunculardan oluşan güçlü kadroya sahip dizimiz, benim dikkatimi daha çok stylingi ile çekiyor.

Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama, uyarlama dizilerin dahil genel olarak Türk dizilerinde ki en büyük şikayetlerimden biri karakterlere uyumsuzca, hatalarla dolu kıyafetler giydirilmesiydi. En büyük hayal kırıklığının başında ise Amerikan yapımı Revenge'in neredeyse kusursuz stylinginin gözlerimizi kamaştırmasından sonra İntikam dizisinde sadece karakterleri zengin göstermek için markaları dayayıp( çok argo oldu farkındayım) tasarımların katledilmesiydi.

Aynı endişe ile Medcezir'i izlerken özellikle genç karakterlerin tarzlarını yansıtacak, kaliteli, ve uyumlu kombinlerle gördükten sonra derin bir "Oh" çektim. Sonrasında hızlıca önceki bölümlere baktım ve sevincimi paylaşma isteğiyle bu yazıya başladım.İşte diziden bir kaç resim (Yenileri ilerleyen bölümlerle eklenecek)

 

 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder