7 Mart 2013 Perşembe

Klipler: Carly Rae Jepsen- Tonight I'm Getting Over You



Şimdi internetsiz günlerim boyunca bloguma girebilsem de şunu paylaşabilsem diye iç geçirdiğim, kıyafet seçimlerine bayıldığım bir müzik videosunu inceleyeceğiz. Carly Rea Jepsen'da ilk çıktığından beri bir ışık görmüştüm fakat tarzının pek oturmadığını, çok çocuksu ve bazen sıradan giyindiğini düşünüyordum. Ta ki bu klibi izleyene kadar... 

Bu klibinde daha tarz ve iddialı görünmüş. Makyajından kıyafetlerine, ayakkabılarından aksesuarlarına kadar "bravo" dedirttirdi izlerken. Şarkıyı sevmesem de sırf kıyafetleri için tekrar tekrar izledim videoyu (Evet böyle huyum vardır benim) :D Bakalım neler giymiş?


1.
Klibin ilk sahnelerinde üstten paylaştığım ikinci fotoğraf ve yukarıda ki fotoğrafta gördüğünüz kıyafetle karşımıza çıkıyor. Kalın siyah deri bir kemer ve deri ceketle tamamlamış mini elbisesini. İyi de yapmış. Çünkü bu kadar açık tonlarda uçuş uçuş, yaşınızı küçültecek bir elbise giymek istiyorsanız onu daha kadınsı hale getirmenin en iyi yolu deri aksesuarlardır.Aynı zamanda bileğe kadar gelen siyah ince çorabı ve yüksek topuklu ayakkabısı da hoş olmuş bu kombine :)

2.
Klibin en sevdiğim kombini. Öncelikle desenli, kolları deri ceketi ile kot pantolonunun uyumu gerçekten müthiş. O pantolonun rengi nedir öyle? Çok çok çok sevdim. Acilen mağazalarda öyle bir pantolon bulmaya çalışacağım=) Bir de ayakkabıları olayı bitirmiştir, başka da yorum yok ! :)

3.
Ayakkabılar, ayakkabılar. O kadar dikkat çekiyorlar ki, kadınların onca ilgisini hak ediyorlar. Hele bu klipte sevmemek imkansız. Deri ceket güzel, pantolon güzel, ayakkabılar bir başka güzel...

4.

Dizüstü çorap alıp, ben bunu nasıl kullanacağım şimdi diyen varsa bu kombin en güzel ipucu. Carly, yüksek bel kot şortu, (sanırım) erkek gömleği ve sevimli topuzuyla gayet tarz oluvermiş. Bir de klipte yakın çekimde göreceksiniz haylı ağır olması sebebiyle kulak memesini aşağılara çekmiş büyük bir küpe kullanmış. Sanırım tek beğenmediğim detay oydu. Ne kadar güzel olursa olsun, aksesuar bir şekilde vücudunuzun bir yerini deforme ediyorsa, tüm şıklığı alıp götürüyor işte...Neyse ki bilekliklerine diyecek lafım yok :)

5.
Kapanışı da bu kombinle yapıyorum. ayakkabıların renginde kot ceketine, şortuna ve şapkasına kadar bayıldım. rahat, eğlenceli ve tarz bir görünüş. Daha ne olsun! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder