16 Ocak 2013 Çarşamba

Diziler: Carrie Diaries (Sex And The City geri döndüüü!!)


Sex And The City farklı bir dönemde küçük Carry ile geri döndü!

Buna belkide en çok sevinenlerden biri benim. Size daha önce Girls dizisini anlatmıştım.Sex and the City'nin neredeyse karşıtı bir diziydi. Bir çok olumlu özellikleri olmasına rağmen sevememiştim bir türlü. Çünkü zaten dram dolu bir dünyada yaşıyoruz. Başımızı nereye döndürsek sislerin arasında boğuluyoruz.Bir de orada aynı yaşamları görmek daha da bunalttı beni.Fakat Sex and the City pembe bir dünyaydı benim için. Yaşadığım dünyanın gerçekliğinden farklı bir dünya gösteriyordu. Carrie Diaries ile Carry Bradshaw'ın o gösterişli ve muhteşem New York dünyasına hangi yollardan, nasıl çalışarak geldiğini göreceğiz. Hem de 80'lere gidiyoruz. Bol bol moda, bol eğlence ve bol macera bir devam dizisi izleyicilerini bekliyor arkadaşlar. (Not: 1. bölümünü izledim. Umduğumdan daya iyiydi. Ve, ve, ve yakınlarda da dizide ilgimi çeken, güzel giyilmiş parçaları seçip yayınlayacağım burada.) 

2 yorum:

  1. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız internet üzerinden izlediğim için bu da internette takılmak gibi bir şey oluyor benim için. Televizyona vakit ayıramıyorum pek :)

      Sil