15 Mart 2013 Cuma

Klipler: Taylor Swift - 22

Taylor'ın 13 Mart 2013'te yayınlanan, "22" adlı şarkısına çektiği klibi sabırsızlıkla bekliyordum ve beklentilerimi yanıltmadı. Kendi arkadaşlarıyla çekilmiş, 23 yaşında olmasına rağmen 22 hissediyorum dediği bu videoda,enerjilerini izleyenlere en güzel şekilde aktarmışlar. Daha da önemlisi, bahara merhaba dediğimiz bugünlerde kıyafetler o kadar güzel seçilmiş ki, tekrar tekrar izliyorum. Ödül törenlerinde ve özel gecelerde sürekli beyaz giyip içimi bunaltan Taylor Swift, kendisini hafiften sevdirdi diyebilirim :) Bakalım ne giymiş?

1.

Klipte ilk karşımıza çıkan görüntüsü siyah şortu ve beyaz tişörtü oluyor. Bu kadar basic bir kombini siyah fedora şapkası ve rengarenk bileklikleriyle o kadar güzel tamamlamış ki, klipte en sevdiğim kombin bu oldu. 20 bile olmayan yaşıyla annem gibi giyinen gençlere örnek bir görünüş (bunların arasında ben de varım, saçmalıyorum arada :D ). Kırmızı ruju da bir o kadar güzel durmuş. Ne diyeyim, çok sevdim.  =)

2.

Yüksek bel jean şortu ve belde bağlanan çiçek desenli (yanlış görmüyorsam) gömleğine diyecek yok zaten. Yaz için favori ikilidir bunlar. Benim daha çok ilgilendiğim sarı saç bandı. Geçen yaz pembesini sıkça kullanmıştım, sarısı da fena durmuyormuş hani =) 

3.

Klipten en iyi resimlere bakmak için google'a bakınıyordum. Birden  bu fotoğrafı gördüm. Sonra "yahu bunlar ayrılmamış mıydı " dedim. Eh içime kurt düştü tabi, oturup iki saat bunu araştırdım. Vaktim bolmuş gerçekten. en son öğrendiğim ise Taylor'ın Harry'ye geri dönmek istemesiymiş. Herkesin aklına da gelen bu bir jest mi acaba sorusu tabi. Bu kadar dedikoduya "Neden olmasın" diyerek son vermek istiyorum. Zira bu gidişle modadan sapacağız gibi görünüyor :D (Gerçi arada yapalım dedikodu ya, sevdim ben  , bir de çiftin son durumunu biliyorsanız yorum atabilirsiniz, merak ettim şimdi :D )

4.

Yukarıdaki dedikodudan sonra kıyafet eleştirisi iyi gelecek bu görünüşle. Taktığı taç size tanıdık geliyor mu? eğer öyleyse, Lea Michele'in Nylon'un kapağındaki resmi görmüş olabilirsiniz. Kıyafetlere gelecek olursak, aksesuar seçimi, etek, saç makyaj güzel fakat üstündeki kazağın boyunu beğenmedim.biraz daha kısa olsa, etek içine ön tarafı katlanda ya da öü kısa, arkası etek boyunda olsa nasıl olur diye düşünmedim değil. 

5.

Taylor Swift ve gerçek "best friend" leri. solda kot gömlek ve deri pileli etek giyen arkadaşın kıtafey kombinini sevdim. Yanılmıyorsam onun altına siyah deri bot giymişti klipte. Kısacası, güzeldi. Onun haricinde de gözüme çarpan bir kıyafet kombini yok diyerek bitiriyorum. 22 için yorumlarım bu kadar, bakalım sizler de beğenecek misiniz? =)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder