26 Mart 2013 Salı

Kids' Choice Awards 2013

Geçtiğimiz günlerde Kids Choice Awards sahiplerini buldu. Birbirinden şık hanımlar arasında bugün sizlerle favori 3'ümü paylaşacağım. Bakalım sizler beğenecek misiniz? =)

1.Kristen Stewart

Kristen'dan beklenmedik şıklık diyerek başlıyorum yorumuma. Hatırlarsanız bir çok moda yorumcusu Oscar Ödül Töreni'nde kırmızı halı seçimiyle sert dille eleştirmişti. Yine de bu yazımda kendisi sadece saç ve makyajı yüzünden ilk 10 içerisine almıştım. Kendimce ne kadar haklı olduğumu şu an görüyorum. Balık sırtı örgülü saçı, öne çıkarılmış göz makyajı ve allıkla yakalanmış hafif pembe dokunuşlu makyajıyla yine çok doğal,güzel ve seksi. Elbisesine gelebilirsek (hahaa, burada buldum saç ve makyajın nasıl yapıldığınıı :D) Kristen  Stewart Osman by Osman Yousoufzeda'dan şortlu kombinle karşımıza çıkıyor. Ayakkabı olarak da Christian Louboutin tercih etmiş. Ne diyeyim, bu şıklığın umarım devamlılığı olur


2.Kesha

Kesha hakkında diyecek bir şey yok aslında. Her zaman çok şık mı giyiniyor? -Hayır. Çok mu önemsiyor? -Hayır. Ama müzik dünyasının genç, çılgın ve sevimli ismi. En önemli özelliği ise bir duruşu olması. Bir tarzı var. Yanlış anlamayın, kıyafet olarak söylemiyorum. Yaşam tarzı var Kesha'nın. Bu yüzdendir ki giydiği herhangi bir kıyafet eğreti durmuyor kendisine. Burada da kardeşi Louis ile beraber çekmiş takımları. Baston u, şapkası ve gözlükleriyle de Kids' Choice Awards'a yakışan eğlenceli görüntüsünü tamamlamış. Seni ilk üçümde birinci de yapardım Kesha ama Kristen Stewart'ı kırk yılda bir şık olarak yakalamışım, kaçırmak istemedim =)



3.Selena Gomez


Şortlu kombin tercihini Oscar de la Renta'dan kullanan Selena, benim için "orange carpet" ın üçüncü şık ismi. Doğal maşalı saçları, kararında makyajı ve doğru çanta seçimiyle bitirmiş işi.Ayakkabı seçimi de hoş. Normal zamanlarda onu iddialı elbiselerle
görürdük kendisini. Fakat böyle hanım hanım elbiselerle sevimli durmuş, daha çok yakıştırmış kendisine. =)









2.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder