6 Temmuz 2013 Cumartesi

Ayrılık Bitti!

     Gerçekten de ayrılık bitti! sınavımı geçtim, tüm yıl boyunca yaşadığım stresi attım, dizilerin kaçırdığım bölümlerini izledim, gezdim, dolaştım, toparlandım ve burdayım! =))


Neler oldu?

  • Sınavımı geçtim. İnanın içimden deli gibi şarkı söylemek, sokaklarda zıplayıp "geçtim" diye bağırmak geldi, nitekim sonucu öğrendiğim ilk anda çığlık atmıştım :D "Ne psikolojiydi yahu bu?" diye soracak olursanız, bir an ben bu üniversiteyi bitiremeyeceğim psikolojisiydi. Zira, resmen öğrencisi bile olamamıştım hazırlığı atlatamayınca. Neyse ki tüm bu stresten kurtuldum. Kuş kadar hafifim, özgürüm :D
  • Arkadaşlarıma zaman ayırdım. Sınavıma çalıştığım süre boyunca onlarla görüşmek şöyle durdun, mesajlaşamıyordum bile. Üniversite sınavına hazırlanırken bile daha rahattım düşünün artık. sonuçlar açıklandıktan sonra hemen buluşmalar organize edildi, bol bol hasret giderdik. Kısacası, sosyal hayatıma geri döndüm! =))
  • Blog tasarımında değişiklikler yaptım. Çok çok bir değişiklik değil belki ama önceki sadeliğinden ve amatörlüğünden kurtarmak istedim blogu. Header ile başladım işe. Siyah beyaz denedim bir süre. Lakin kişiliğimin tersine çok sönük kaldı. Beni yansıtmadı. "O yüzden dolayı(Ahh Hilmicem, bu yanlış kalıbı senden öğrendim ) daha canlı ve sade bir header seçtim. Umarım beğenmişsinizdir =))
  • Biraz blogun akışını değiştirmeye karar verdim ilerleyen günlerde. Hemen nedenini açıklayayım. Daha önceleri haftanın stillerini, beğendiğim defileleri, markaları, ve moda haberlerini paylaşıyor, kendime göre yorumluyordum. Şimdi, biraz daha kendi yaşantımdan bir şeyler sunmak istiyorum. En yakın zamanda, kendi stilimi de paylaşmaya başlayacağım.
Evettt, gördüğünüz gibi hayatımda gidişatı değiştirecek bazı önemli şeyler olmakla birlikte yeni kararların kapılarını açtı. Çok özledim blogumu =(( Yarından itibaren yeni paylaşımlarımı sık sık göreceksiniz.Ne de olsa Ayrılık Bitti! =)))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder