14 Ocak 2013 Pazartesi

Kırmızı Halı: The 2013 People's Choice Awards

Bunu çok daha önce paylaşacaktım fakat doğumgünü, planlar, dersler derken bugüne nasip oldu. O kadar emek boşuna gitmesin dedim ve bu yazıyla açılışı yapıyorum. En beğendiğim isimleri sıralayacağım:



1.Taylor Swift : Ralph Lauren elbisesinin rengiyle, modeliyle, duru ve seksi görünüşüyle, doğal saçlarıyla ve kahve tonlu, gözlerini ön plana çıkaran makyajıyla Taylor'un üstüne tanımam bu ödül töreninde. Özellikle ve özellikle makyajı bu kadar mı güzel olur.. O güzel elbise dururken makyajına mı taktın diyeceksiniz ama o kadar uyum yakalamış ki, resimlere bakarken gözüm sürekli Taylor'a takılıyor. Tek kelimeyle Ba-yıl-dım. Daha da yorum yapamayacağımm :)








2.Rachael Leigh Cook : Oliver Tolentino elbisesinin içinde çok hoş topuzu,ve kolyesiyle  uyum sağlayan Rachael'i sevdim ben.Çantayı görmüyorum tabi yorum yaparken. Bir de bu elbise sanki kendisini kısa göstermiş gibi? Ne olursa olsun gözüm elbiseden başkasını görmüyor. Tamammmm bitiriyorum yorumumu ve itiraf geliyor işte: Sadece elbiseni çok sevdiğim için 2. sıradasın Rachael. :D






3.Lea Michele:  Bu kız Glee'nin bu sezonundan beri dizide ya da özel hayatında giydiği kıyafetlerle favorim benim. Hoş, ilk sezonlardaki tarzını da beğenmiyor değildim.Hatta Dizideki deyimiyle Zeki-Kütüphane-Kızı halleri yakışıyordu ona. Fakat bu sezon daha güçlü ve daha tarz giyinir oldu. Kısaca güzel bir New York kızı oldu kendisi :) Öhömm, gelelim elbisesine. Elie Saab diyorum ve kısa bir ara vermek istiyorum.. şimdi devam edebiliriz :) Saçını bir türlü sevemesem de elbisesi, ayakkabısı makyajı kendisini listemde ilk 3 e soktu. Bu güzel görüntü sayesinde yarın paylaşacağım haftanın stili de belli oluyor. İşte, diğer şık hanımlar:


 

 

 

 

 



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder