1 Ocak 2013 Salı

2013 Dileklerimm :)

Eveettt acı-tatlı bir 2012 atlattık. Savaşlar da olsa, ölümler de olsa, anılarımızı sığdırdık 2012 ye. Kırıldık belki, kırdık da... Tüm umutlarımızı 2013 e bıraktık şimdi. Elbette ki herkesin dilekleri vardır 2013 ten. Ben de sıralayım, belki olur dedim :)


1. New Beettle

Kimilerinin hayali Porsche, Aston Martin ya da Ferrari'dir belki. Fakat hepsini birden alacak paramda olsa onları bir kenara itip, bir New Beetle'ım olsun bana bir şey olmaz modundayım :)

Minicik, sevimli, tatlı mı tatlı bu arabacığım ile İstanbul trafiği bile canımı sıkamazdı. Hayaller, hayallerr :)



2. Proficiency writing sınavında f1 lanetini yenmek

Ahh Proficiency, vah proficiency... Sen bana neler ettin, yarım donemimi nasıl yedin de bitirdin...Her remedial boğaziçilinin derdidir bu proficiency. Öğrencilik haklarını elinden alır. Yakın doneme kadar remedial oğrenciler oğrenci belgesi alamıyorlardı ama harç yatıran oğrencilere vereceğiz belgelerini dediler. Sonradan oğrendik ki okulu kazandığımıza dair belgeymiş sadece... Dilerim yeni yılda kalan 22 gunumde verimli bir çalışmayla gecerim şu sınavı...(doluyum demiştim)



3. Birde klasik yılbaşı dileklerim var. 5 senedir istediğim gibi yıl geçiremedim.Mutluluktan yoksun, hayal kırıklıklarıyla dolu koca bir 5 yıl atlattım dile kolay. işte 2013 ten en büyük beklentim tüm bu sancılı donemi unutturacak mutluluklar vermesi bana...

Sizlere de sağlık, başarı, mutluluk dolu, dileklerinizi gerceklestirecek bir yıl diliyorum. 2013 sizin yılınız olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder