14 Ocak 2013 Pazartesi

KLİPLER: Kesha- C'mon

Kesha doğum günümde, yani 11 Ocak'ta yeni klibini yayınladı veee bende hemen paylaşmalıyım diyerek geçtim bilgisayarın başına. Ondan önce klip hakkında ve Kesha hakkında birkaç yorum yapacağım. Seviyorum ben bu kızı ya. Tik Tok'tan beri her klibini beğenerek izliyor, her şarkısını beğeniyle dinliyorum. Lakin Kesha'yı sevmemin başka bir nedeni var ki, bu Britney'e olan sevgim için de geçerlidir; her klibine yaratıcılık ekliyor. Amerika'da bu gayet olağan olabilir ama Türkiye'den bir izleyici olarak bana farklı geliyor. Çünkü bizim Hande Yenerlerimiz, Demet Akalınlarımız, Göksellerimiz güzel mekanlar seçip güzel elbiseler seçip oldu da bittiye getiriyor durumu. Ama Dünyada yarış daha büyük olduğundan bir film sahnesindeymişçesine ciddiye alıyorlar bu işleri. Konserlerden bahsetmeye başlarsam yazının sonu gelmez. İşte Kesha'nın yeni klibi çıkınca heyecanlanıyorum ister istemez.


Gelelim klipteki kıyafetlerine. "Yahu, Kesha dediğin parti kızıdır. Bunun neresinde trendleri ya da modayı inceleyeceğiz" demeyin. Yakından bakarsanız yeni bir trendin başlangıcını göreceksiniz; üst üste giyilen yelekler ve ceketler. İlk kez Youtube'da bir kızda görmüştüm. Deri ceketinin üstüne siyah kürkünü giyip, iri altın kolyesiyle tamamlamıştı. İşte Kesha'yı da kürk yeleğinin üstüne giydiği altın işlemeli yeleğiyle görüyoruz. Sevdim mi? Kesha'da evet. Kliplerde falan gideri var ama sokak modasında pek kullanacağım bir şey olmazdı diye düşünüyorum. Birincisi sıkılırım ben öyle kat kat. İkincisi de artık firmaların insanlara daha fazla kıyafeti kombinleyerek satmaları için uydurdukları bir trend gibi görüyorum. 



Değinmek istediğim ikinci bir konu ise çiçekli bandı olacak. Sevdim ben bu bandı, sevdim de yine günlük hayatta kullanacağım bir şey olmaz. ama hani aksesuarlarımın arasında durma fikri de fena değil hani? :D Neyse, aksesuarlarını da bol kullandığını görüyoruz Kesha'nın ki 2013'ün diğer bir trendi büyük mücevherlerdir. Hatırlamış olduk sayesinde :) Ayakkabılarını da çoraplarla kullanmış uçuk kaçık kızımız. Evet New York Street Fashion da çokça rastlayabilirsiniz ama sevmiyorum ben yine. onu acık yazlık bir ayakkabı giyeceksen çorapsız giyeceksin bence onu. Bunu da çorap satışlarına bir müdehale olarak görüyorum moda
dünyası tarafından..

                       

Yazımı da bir Kesha klasiği bu süslemeli, parıltılı kask ile bitiriyorum. Bakalım siz de beğenecek misiniz? :)


http://youtu.be/c8A4QVop3-8 (klibi izlemek isteyenler için)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder