6 Ocak 2013 Pazar

Diziler: Girls


8 dizi bitirmiş, 14 dizi takip eden biri olarak size "Girls" ten bahsedeceğim. Düne kadar bu dizinin varlığından bile haberdar değildim. Bir an bir sitede (adını hatırlayamadım) Sex and the City ile karşılaştırılmasını okudum. Hemen bir bölüm izleyeyim, bakalım neymiş şu çok tartışılan dizi, dedim. Sonra "İlk bölümünden pek bir şey anlamadım, ikinci bölüme bakayım" dedim. Üç, dört derken dokuzuncu bölümü bulmuşum. Dokuz bölümü silip süpürmeme rağmen diziyi sevip sevmediğim hakkında bir şey söyleyemiyorum.(Daha çok sevmedim gibi) Ama diziye başlayacaklar için bir "başlangıç bilgisi" vermekte yarar var.
1. Dizide Sex and the City'nin gösterişli, güçlü, seksi New York'lu dört kadınının aksine, hayat mücadelesi vermeye çalışan, henüz kişilik arayışında olan, para sıkıntısı çeken dört kızın hayatından bahsedilmiş.
2. Oyunculukları, makyajları, kıyafetleri, aşk yaşantıları dahil tamamen şu ana kadar izlenen klasik kadın dizilerinden farklı. İzlerken, oyuncuların gerçek hayatlarını izliyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.
3.Mükemmeliyetçilikle alay eden yaklaşımlarını sevdim diyebilirim.
4.Dokuz bölümü çabuk bitirmemin nedeni sevişme sahnelerini izlemeden geçmem oldu ki, dizide bir bölümüm yarısını kaplıyor.

Ben artık diziyi izlemeyi düşünmüyorum, ama internette yorumları okuyup merak eden ve zamanını boşa geçirmek istemeyen biri varsa bu bilgilere bir göz atsınlar derim. Dizi tamamen kötü değil tabi ama abartılarla alay ederken ayrı bir abartıda kendini boğmuş bence. Neyse, iyi seyirler o zaman size :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder